مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

معرفی سامانه مخصوص معلمین در استان فارس با نام هوشمند

سایت هوشمند معلم

هیچ چیز به اندازه ی ذهنی آشفته و برنامه ای نامنظم افت کیفیت تدریس را به دنبال ندارد. برای یک تدریس خوب معلم نیاز به نظم ذهنی و انسجام اطلاعات دارد. در طی سال تحصیلی نمرات دروس مختلف و نتایج پرسش های کلاسی، امتحانات و کارنامه دانش آموز در سامانه ثبت می شود این دفتر نمره کلاسی سامانه هوشمند معلم دارای یکپارچگی و سهولت دسترسی به تمام اطلاعات دانش آموزان است. معلم هر وقت بخواهد به سوابق تحصیلی دانش آموز دسترسی دارد و می تواند روند پیشرفت او و تاثیر شیوه تدریس خود را ارزیابی کند.


از زمانی که به علت شیوع ویروس کرونا، بسیاری از امور مدرسه ها به صورت غیر حضوری انجام می شود؛ آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه های مختلفی قصد فراهم کردن بسترهای مناسب برای ارتقای سطح آموزشی دارد. در این میان سامانه های مختلفی برای ارائه خدمات غیر حضوری به معلمان روی کار آمده است که یکی از این سامانه ها، سایت هوشمند معلم می باشد.


سایت هوشمند معلم، سامانه یکپارچه ای است که به معلمان خدمات بسیار زیادی را ارائه می کند. برای ورود به سامانه هوشمند معلم ابتدا می بایست به نشانی اینترنتی moalem.farsedu.ir مراجعه کرده و سپس فعالیت مورد نظر خود را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات سامانه هوشمند معلم پرداخته و نحوه استفاده از آن را توضیح دهیم.




سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir

با توجه به غیر حضوری شدن مدارس، سامانه های مختلفی در راستای افزایش کیفیت آموزش های مجازی روی کار آمده است. همه این سامانه ها زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می کنند و می توانند مورد استفاده دانش آموزان، مدارس، معلمان و حتی اولیای دانش آموزان قرار گیرند.


 


در این میان، غیر حضوری شدن مدارس و آموزش های مجازی باعث کاهش کیفیت آموزشی شده است و نیاز به یک سیستم یکپارچه برای ارائه خدمات غیر حضوری به معلمان مختلف در استان فارس احساس می شود. سامانه هوشمند معلم در کنار سامانه هوشمند مدرسه استان فارس در راستای ارائه همین خدمات روی کار آمده است.


 


اتوماسیون هوشمند مدارس و مراکز آموزشی فارس آموز به نشانی moalem.farsedu.ir، یکی از بهترین سامانه هایی است که برای ارائه خدمات به معلمان استان فارس روی کار آمده است. در واقع، تمامی معلمان در استان فارس می توانند با ورود به سامانه هوشمند معلم به نشانی اینترنتی moalem.farsedu.ir و وارد کردن اطلاعات کاربری، از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند.


 


این سایت در راستای وارد کردن اطلاعات دانش آموزان برای سازماندهی به ذهن معلم و پرونده های مربوط کلاس درسی دانش آموزان روی کار آمده است. تمامی معلمان می توانند با ورود به این سامانه، از خدمات مختلفی که این سامانه در اختیار آن ها قرار داده است، استفاده کنند.


 


لازم به ذکر است که سامانه هوشمند معلم و یا همان اتوماسیون هوشمند مدارس و مراکز آموزشی فارس آموز، برای تمامی معلمان شاغل و بازنشسته در استان فارس قابل استفاده می باشد؛ اما روش ورود و اطلاعات ورودی به این سایت در هر یک از افراد متفاوت است که در ادامه مقاله آن ها را توضیح می دهیم. همچنین، این سامانه برای استفاده مستمری بگیران آموزش و پرورش نیز قابل دسترسی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد