مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

با آغاز ثبت نام کنکور سراسری 1400 در 12 بهمن ماه 99، داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور سراسری می بایست با فراهم آوردن مدارک ثبت نام کنکور سراسری، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند و اطلاعات خود را به صورت صحیح سامانه ثبت نامی درج کنند.


اگر داوطلبی اطلاعات و مدارک خود را چه عمدا و چه سهوا به اشتباه در سامانه نام نویسی آزمون سراسری ثبت نماید و پس از بررسی مدارک توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مغایرت آن ثابت شود، داوطلب در هر مرحله ای از آزمون که باشد (ثبت نام، آزمون کتبی، قبولی در دانشگاه و…) از ادامه فرآیند محروم خواهد شد و مطابق با مقررات و قوانین با وی برخورد می گردد اما ، ایا امکان تغییر اطلاعات ثبت نام کنکور وجود دارد ؟.


از همین رو، هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور فرصت مجددی را برای ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می دهد. چنان چه اطلاعات شما نیز نیاز به ویرایش دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا از زمان و نحوه اصلاح آن آگاهی یابید.

زمان ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1400

هر سال سازمان سنجش به منظور مساعدت با داوطلبان ، امکان ویرایش اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام را در اختیار متقاضیان قرار می دهد . ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰  نیز مانند هر سال در سه تاریخ مختلف انجام می شود که در جدول زیر به آن پرداخته ایم .


 


زمان های ویرایش ثبت نام کنکور 1400

 زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند وجود خواهد داشت بنابراین داوطلب هر زمان متوجه اشتباهی در فرم ثبت نام شود به راحتی می تواند در همان بازه زمانی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید 

 تمدید مهلت و 

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400 به دلیل آمار بالای علاقه مندان به ثبت نام کنکور ، معمولا بازه زمانی دیگری برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته می شود . امسال نیز احتمالا طبق روال سالیان گذشته شاهد اعلام تمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری خواهیم بود . در این بازه های زمانی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری نیز برای داوطلبانی که قبلا اقدام به ثبت نام کرده اند ، وجود خواهد داشت 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 آخرین مهلتی که به ویرایش ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری اختصاص می یابد ، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می باشد


  نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

افرادی که قصد اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود را دارند می بایست قبل از مراجعه به سامانه تمامی مشخصات و مدارک خود را آماده کنند و سپس وارد سامانه شوند.


نحوه این کار به این  صورت خواهد بود که داوطلبان ابتدا می بایست وارد سیستم ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور سازمان سنجش آموزش کشور شوند.


پس از ورود به سایت می بایست وارد قسمت سراسری شده و سپس از فیلد ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات نسبت به ثبت نام مجدد یا ویرایش مشخصات فردی و تحصیلی کنکور اقدام نمایند تصویر زیر نشانگر فیلد مورد نظر خواهد بود :

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 از 12 الی 18 بهمن ماه 99 می باشد و داوطلبان در این مهلت چند روزه فرصت دارند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.orrg مراجعه نمایند و با دریافت و تکمیل فرم ثبت نام ، آمادگی خود را برای حضور در جلسه کنکور اعلام کنند.

فرم ثبت نام کنکور سراسری از بیش از 50 بند تشکیل شده است که تکمیل تمام بندها الزامی است و وجود حتی یک بند اشتباه ، موجبات محرومیت از جضور در جلسه کنکور را فراهم می سازد پس حتما باید در درج اطلاعات خود دقت کافی داشته باشید و توصیه ما نیز این است که ثبت نام خود را به مشاوری مجرب که چندین ثبت نام انجام داده است و با امور آشنایی دارد ، بسپارید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد