مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

چهار راه کار قوی کردن موهای آسیب دیده بانوان

1. عامل وز ، و چگونگی جلوگیری از موخوره

وقتی موخوره مشخص است ، مرتب نگه داشتن مو می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر و جلوگیری از حرکت شکاف به سمت بالای ساقه مو کمک کند.

استفاده از شامپو و نرم کننده کراتین می تواند به بازیابی پروتئین در موهای ضعیف و آسیب دیده کمک کرده و آن را به سلامتی بازگرداند. اما به یاد داشته باشید ، این یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. شما باید به طور منظم از آن استفاده کنید تا متوجه تفاوت شوید.

بعد از شستن شامپو ، انواع مختلفی از سرم های ضعیف مو و نرم کننده های مرطوب برای کمک به موخوره وجود دارد. هنگام استفاده از سرم های روغنی ، از قرار دادن مستقیم آن روی پوست سر خودداری کنید ، زیرا باعث چرب شدن و چرب شدن ریشه ها می شود.

هنگام آرایش ، محصولات تکمیل کننده ای را که صافی و درخشندگی را افزایش می دهند انتخاب کنید.

2. نحوه درمان تقسیم های انتهایی: موهای جدا شده خوشحال و سالم نیستند

برای شکاف انتهایی هیچ درمان کامل وجود ندارد ، اما همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می توانید هر شش تا هشت هفته آنها را با اصلاح اصلاح کنید. برای درمان های موقت بیشتر ، از یک شامپو و نرم کننده نرم استفاده کنید و فقط در نوک پیچ ها از یک روغن درمانی استفاده کنید. هنگام استایل دادن ، محصولات تقویت کننده بهترین هستند ، زیرا به چسباندن انتها به یکدیگر کمک می کنند.

3. نحوه مراقبت از پوست سر: سلامتی مو از بالا شروع می شود

هنگام کار برای بهبود موهای ضعیف ، اولین خط دفاعی این است که با پوست سر شروع کنید. اگر پوست سر شما سالم است ، موهای شما نیز از این الگو پیروی می کنند. پوست سر ممکن است خشک و پوسته پوسته یا روغنی باشد اما محصولی وجود دارد که برای کار با هر نوع طراحی شده است.

برای پوست سر خشک که احساس سفتی و خارش دارد ، می توان یک روغن مرطوب کننده را به مدت پنج دقیقه در پوست سر ماساژ داد. ماسک مو یا درمان حالت دهنده عمیق به تأمین رطوبت پوست خشک پوست و موهای ضعیف کمک می کند.

اگر سر شما خارش داشته باشد و مرتباً شانه های خود را پیدا کنید ، ممکن است دچار شوره سر شوید. هیچ چیزی سریعتر از شانه پوشیده از برف سر ، باعث از بین رفتن ظاهر نمی شود ، بنابراین اگر مشکل ایجاد شوره سر است ، درباره انواع شامپوها ، نرم کننده ها و روش های درمانی موجود در بازار تحقیق کنید ، یا از آرایشگر یا ارائه دهنده پزشکی خود توصیه کنید.

4. یک رژیم غذایی سالم به بازیابی موهای ضعیف کمک می کند

ضعف و کم پشتی مو می تواند ناشی از کاری باشد که با موهای خود انجام می دهید ، اما همچنین می تواند ناشی از کاری باشد که برای بدن انجام می دهید. یک رژیم غذایی ناسالم یا میزان کالری دریافتی بسیار کم (رژیم تصادفی) می تواند باعث ریزش مو شود ، همچنین اختلالات غدد درون ریز.

آنچه می خورید در سلامت مو و پوست سر شما تأثیر دارد. مواد مغذی حاصل از غذای سالم ، انرژی لازم برای رشد مو را تأمین می کند. یک رژیم غذایی شامل پروتئین غنی از آهن با ایجاد کراتینه قوی ، پروتئین تقویت کننده مو ، بهبود بافت و تحریک رشد ، پوست سر و موهای شما را تغذیه می کند. گوشت بدون چربی ، ماهی ، پنیرهای کم چرب ، سفیده تخم مرغ ، اسفناج و سویا مصرف کنید تا سرتان به بیش از یک روش خوشحال شود. در بین وعده های غذایی ، میوه ها ، سبزیجات و غلات را میان وعده میل کنید.

ویتامین ها همچنین کلیدی در سلامت مو هستند. ویتامین C یا کلاژن با حمایت از فولیکول های مو ، رگ های خونی پوست سر را سالم نگه می دارد. ویتامین C همچنین به شما در جذب آهن از پروتئین های گیاهی کمک می کند. بیوتین ، یک ویتامین B ضروری ، باعث ضعیف شدن موها و بهبود بافت آن می شود. بیوتین در ماهی قزل آلا ، هویج ، زرده تخم مرغ و ساردین وجود دارد. مکمل های ویتامین می توانند به ضعف مو نیز کمک کنند. سیلیس ، ماده مغذی موجود در جو دوسر ، برنج ، خیار ، مارچوبه ، کلم و تخمه آفتابگردان ، مانند کلسیم موجود در محصولات لبنی ، ماهی و سبزیجات برگ دار از رشد مو و ناخن ها پشتیبانی می کند.

آب یکی دیگر از ضروریات بدن و موهای شماست. آبرسانی کافی به عملکرد بدن شما مانند دستگاه روغن کاری شده کمک می کند و به تقویت موهای ضعیف نیز کمک می کند. بهتر است در طول شبانه روز آب زیادی بنوشید.

اگر نکات مربوط به مراقبت از موهای ذکر شده در این مقاله به تقویت و ضخیم شدن موهای ضعیف شما کمک نمی کند ، برای رد بیماری پزشکی به پزشک یا متخصص پوست خود مراجعه کنید.

 منبع : 

https://pasokheto.ir/tehran/بهترین-آرایشگاه-زنانه-در-جردن-تهران/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد