مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

دانشگاه بین المللی کیش پزشکی بدون کنکور


این روزها همه به دنبال راهی برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها بدون کنکور هستند دانشگاه بین المللی کیش پزشکی بدون کنکور و هیچ کس وسوسه نمی شود که این خبر را بشنود زیرا افرادی که می توانند بدون کنکور به دانشگاه بروند نیاز به تحصیل در این دانشگاه دارند. دروس دشوار و سنگینی که لازم نیست در کنکور سراسری بخوانید و بسیاری از استرس ها و فشارهایی که در کنکور با آن روبرو خواهید شد برطرف و برطرف می شود و به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال راهی برای بدون کنکور در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنید. .

در میان رشته های مختلفی که همه به دنبال راهی برای تحصیل بدون کنکور هستند ، بیشترین مورد جستجو در رشته داروسازی است زیرا یکی از رشته های محبوب در گروه علوم پزشکی است و بسیاری از افراد امیدوار به تحصیل در این رشته هستند. . آنها در این راه داروسازی گام برداشتند و رشته تجربی را انتخاب کردند تا بتوانند در آینده شغل خوبی داشته باشند و از نظر تحصیلات و درآمد در آینده احساس راحتی کنند.

اما باید در پاسخ به این افراد بگوییم که پذیرش بدون کنکور در رشته داروسازی امکان پذیر نیست و راهی غیر از کنکور وجود ندارد و شما نمی توانید بدون معاینه مستقیم وارد رشته داروسازی شوید. وارد شوید و تحصیلات خود را ادامه دهید مگر اینکه فرم های غیرمستقیم ایجاد کنید و شرایط ویژه ای را که به شما ارائه می شود قبول نکنید.


برای کسب اطلاعات در مورد نحوه ثبت نام در داروخانه بدون کنکور پردیس کیش در سال 1999 ، می توانید همه روزه (از جمله تعطیلات و جمعه) از ساعت 8 صبح تا نیمه شب با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید و با تلفن ثابت تماس بگیرید. 9099071290. شماره ذکر شده فقط با تلفن ثابت امکان پذیر است و با تلفن همراه نمی توانید شماره گیری کنید.


معرفی داروسازی


در تعریف داروسازی باید گفت این رشته مانند ترکیبی از علوم پایه و بالینی است که دانشجویان این رشته باید دانش بالایی در مورد فیزیک ، شیمی و زیست داشته باشند و توانایی برقراری ارتباط خوب با افراد مختلف را داشته باشند. و از ثبات ، صبر و جدیت زیادی در این کار برخوردار باشید. این افراد می توانند بلافاصله پس از فارغ التحصیلی استخدام شوند و محل کار آنها عمدتا در داروخانه ها و صنایع دارویی و کارخانه های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها و مواد غذایی است. یکی از اهداف این رشته این است که افراد پس از تحصیل در حوزه های مختلف علوم دارویی می توانند اطلاعات کافی داشته باشند و در این زمینه می توانند نیازهای جامعه را برآورده کنند. نیازهای آموزش عمومی و تحقیقاتی را برای درک بهتر داروخانه و آشنایی با تحقیقات علمی و عملی برطرف کرده و مهارتها و دانش را برای درک کامل ویژگیهای داروهای موجود در داروسازی دارویی و توانایی مدیریت داروخانه های عمومی افزایش دهید. و جهت گیری تخصصی و بیمار و مشاوره پزشکی. در استفاده صحیح از داروها ، ساخت دارو و مواد آرایشی ، ساخت دارو و تولید لوازم آرایشی در صنعت و همچنین کنترل کمی و کیفی داروها و جلوگیری از عوارض جانبی داروها و سایر موارد عناصر مهمترین اهداف در این زمینه هستند. بودن.


راه های تحصیل داروسازی


افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته داروسازی را دارند تنها با قبولی در کنکور سراسری تجربی امکان انجام این کار را خواهند داشت و افرادی که می توانند در این کنکور به سطح بالایی دست پیدا کنند و در رشته داروسازی در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شوند آنها می توانند در این رشته تحصیل کنند ، در غیر این صورت اگر می خواهند در رشته داروسازی بدون کنکور ادامه تحصیل دهند ، باید رشته خود را از کارشناسی ارشد به دکترا تغییر دهند یا در دانشگاه های بین المللی تحصیل کنند ، حتی برای تحصیل در دانشگاه های بین المللی ، o دانشگاهها باید خودشان امتحان دهند یا از دانشگاههای خارجی به دانشگاههای ملی منتقل شوند ، به این معنی که ابتدا باید در رشته داروسازی در دانشگاههای خارجی پذیرفته شوند و سپس به مرحله بعد بروند. خودتان این کار را به دانشگاه های ملی انجام دهید.


برای اطلاع از نحوه ثبت نام در داروخانه بدون آزمون ورودی پردیس کیش 1999 ، می توانید همه روزه (از جمله تعطیلات و جمعه ها) از ساعت 8 صبح تا نیمه شب با تماس با تلفن با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. تلفن ثابت 9099071290. شماره ذکر شده فقط با تلفن ثابت امکان پذیر است و نمی توان با تلفن همراه شماره گیری کرد.


وی در سال 1999 در دانشگاه بین الملل فارغ التحصیل رشته داروسازی شد


دانشگاه های بین المللی تمایل دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد